MOBIHUB P+R Schiphol Noord-Oost Beoordelingen
Bekijk de reviews van onze klanten
Wij geven iedere klant de mogelijkheid zijn of haar ervaring te delen op ons platform. Zodra u uw reservering hebt gemaakt dan kunt u allereerst onze service, dus het vergelijkings- en boekingsproces beoordelen. We zijn zeer benieuwd naar uw mening!
Na afloop van uw parkeerreservering kunt u de parkeerservice beoordelen. Dit draagt bij aan het rapportcijfer en uw review wordt standaard online gezet.
Categorieën
Beoordelingen
Louise
14-01-2025
De parkeerplaats is prima maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Vervoer is op 500 mt afstand met OV. Indien je de qr-code per ongeluk te vroeg scant, betaal je alsnog voor het OV. Tevens wilde ik mijn reservering wijzigen van 2 naar 4 personen maar dat schijnt niet te kunnen. Ik ben veel tijd kwijtgeraakt met het proberen .
Marcus
22-12-2024
War alles bestens :) der Service pber WhatsApp ist super und es hat alles reibungslos geklappt.
Nathalie Claassen
13-11-2024
Prima parkeerplek, bij een hotel en dichtbij Schiphol. Helaas deed de app het niet op de dag van vertrek, ik werd wel vooraf met een SMS geïnformeerd. De QR tickets voor de bus activeren ging heen gemakkelijk, maar na activeren kon ik ze niet meer vinden. Op de terugreis kon ik de tickets van de bus helemaal niet activeren en hebben we op onze eigen OV gereisd. Ook bij het uitreiden deed de app het niet. Telefonisch contact opgenomen en daar werd ik snel en vriendelijk geholpen. Dus wel tevreden, maar ook wel gedoe.
E.Langstraat
05-11-2024
Parkeerplaats is goed prima ,de route er naar toe is ook prima. alleen jammer dat je het bewijs voor de bus slecht te downloaden is. De buschauffeur deed niet moeilijk.
Matthias Sergeant
24-10-2024
Slechtste ervaring ooit! Bij aankomst werd er meegedeeld dat we alleen ons transport geregeld hadden terwijl we bevestiging kregen van parking en transport naar de luchthaven. Gevraagd of we nog konden 'betalen' aangezien we onze vlucht moesten halen. Dit was niet mogelijk, gevraagd of deze mevrouw een andere oplossing wist maar nee dus. Hierdoor parking op schiphol betaald voor 100€/dag!! Zeker af te raden!
Anika van Nüß
23-10-2024
Die Schranke beim Parkplatz hat auf dem Hin und Rückweg nicht funktioniert. Auf dem Hinweg sollten wir dann ein normales Ticket ziehen für den Parkplatz und auf dem Rückweg wurde uns angezeigt dass wir 200€ zahlen sollen um runterzukommen. Auf dem Rückweg konnte auch bei der Hotline niemand die Schranke öffnen. Der Mitarbeiter hat mitten im Gespräch aufgelegt. Am Ende konnte uns Mitarbeiter vom Mercure Hotel helfen und die Schranke öffnen. Da unser Flugzeug später landete als geplant, konnten wir die QR Codes für den Bus nicht verwenden und mussten diese selber bezahlen.
M
20-10-2024
Parkeerplaats prima, met de app kwamen we niet de parkeerplaats op, met behulp van klantenservice nog steeds niet. Gewoon via knop naar binnen. Op terugweg hetzelfde, via app niet van de parkeerplaats af. Gelukkig super aardige taxichauffeur die ons van Schiphol had opgehaald, die gaf aan kaartje bij receptie Mercure hotel te laten scannen. Daarna goed gegaan, we kwamen de parkeerplaats af. Werkt dus nog niet allemaal zoals het zou moeten.
Melissa Vermaak
18-10-2024
Alles was goed geregeld.
Anoniem
16-10-2024
op zowel heen als terugreis was er storing bij de slagboom, het in en uitgaan werkte niet met de app. Verder prima
Dick
07-10-2024
MOBIHUB komt afspraken niet na. In de bevestiging werd vermeld dat tussen 20:31 en 09:59 een taxiservice gereserveerd is. Dat was niet zo in mijn geval om 08:00. Ik kreeg alleen een voucher voor een bus opgestuurd. Na vijf keer bellen om duidelijkheid kon men mij niet verder helpen en ben ik naar P3 gegaan. Later kreeg ik wel mijn geld terug.
Rani Brands
01-10-2024
Jammer genoeg staakte het openbaar vervoer dus maar een Uber moeten nemen. Inrijden ging goed via de app. Uitrijden wou maar niet lukken. Klantenservice hielp me gelukkig heel erg snel en vriendelijk de bareel te openen.
Anoniem
24-09-2024
Helaas werkten de QR codes voor het OV niet en hebben we gelukkig buschauffeurs getroffen die niet moeilijk deden.
Tom
23-09-2024
App voor de bus werkte goed en op de terugweg stond de taxi 5 minuten na belletje al klaar. Tekst en uitleg is helder in de app. Route vanaf parkeer naar eerste bordje om de bus te vinden mag iets helderder.
Hiske
27-08-2024
De auto staat hier prima achter een slagboom op een omheind terrein bij Mercure hotel. Goed gevoel. Dat is prima. Maar de afstand tot de bushalte is erg lang wat niet handig is met zware koffers. Daarbij krijg je wel een buskaartje, maar niet voor de juiste bus (Arriva terwijl de bus van GWB is). Dus zelf betalen. Nu kost dat niet veel maar toch. De slagboom open/dicht via de app werkte prima. En de omleiding van de bus (vond ik zelf, werd niet aangegeven) zorgde voor nog langere looproute. Maar de prijs voor 12 dagen was 88 euro tegen P3 205 euro.
Edwin. Borghols
06-08-2024
De nacht voor aankomst werd opeens de parkeerplaats geannuleerd en tien weer bevestigd. Later bleek dat in de bijkage opeens een andere locatie was genoemd. De taxi stond klaar op de oude locatie, net als wij. Chaotisch dus. Bij nabellen en mailen werd gezegd dat wij de psrkeergelden (€ 625!) maar moesten voorschieten. We zouden het wel terugkrijgen. Geen prettig vooruitzicht met zo’n groot bedrag. Gelukkig hebben we bij terugkomst via het hotel waarvan de parkeerplaats was, gratis mogen uitrijden. Eind goed al goed, maar niet prettig allemaal. Deze aanbieder doen we niet meer!
Anoniem
28-07-2024
Prima parkeren bij het Mercure Hotel. De heenreis van Mercure naar Schiphol ging niet zo soepel. In de mail stond vermeld met de bus te gaan. Alleen de busbaan was opgeheven ivm werkzaamheden en onduidelijk waar de bushalte heen was gegaan. Het nummer van Mobihub was niet bereikbaar en uiteindelijk hebben we een taxi genomen op eigen kosten. De terugweg was veel beter geregeld en duidelijk gecommuniceerd. Wel even moeten wachten, maar prima en netjes verlopen.
Henning
03-06-2024
Parkeerplaats was OK. Maar omdat de link voor de app niet werkt, last bij het uitrijden. De taxi naar de vliegveld was op tijd, weg heeft over een uur geduurt (zij hebben gezegt, dat zij niet genoeg personeel hebben gehad, als ik nog een keer heb gebelt, maar geen informatie bij de erste keer) en het was niet klaar te zien welk taxi het is (ik heb zelf moeten vragen welk taxi komt).
Wouter
19-05-2024
Bij de heenreis alles vlot verlopen. Enkel busticket was nergens te vinden in de app. Bij de terugreis was het een drama. De dag op voorhand kregen we een bericht dat er een taxi was geregeld. We mochten bellen, nadat bagage was afgehaald. Bij bellen bleek het nog 30' te duren voor de taxi er was. Na 30' geen taxi. Teruggebeld, bleek de taxichauffeur pas op 16u te starten met werken. (Wij hadden gebeld om 15u). Om 16u30 was de taxi er dan eindelijk. Niks zo frustrerend als een slechte service na een lange reis, je wilt gewoon thuis zijn. Zeer onaangename ervaring, met geen respect voor de reiziger. Als ze geen chauffeurs hadden, had ik liever dat ze dit op voorhand aangeven, zodat we zelf een bus of taxi hadden geregeld. Want uiteindelijk hebben we in totaal 1u45 gedaan van het afhalen van de bagage tot aan de wagen, die 5km verder stond dan de luchthaven. De taxi chauffeur was wel vriendelijk.
Anoniem
19-05-2024
Prima ervaring. Informatievoorziening was prima, alles ging zoals vooraf beschreven en taxicentrale (hun.nu) was stipt en correct. Alles liep vloeiend.
Munawar
14-04-2024
Nicht mit öffentlichen Verkehrsmitteln erreichbar.
Alvaro beca Adao jose
28-01-2024
Bus is niet duidelijk op terug weg.
Osman
23-01-2024
Hat alles wunderbar funktioniert.
Hans
29-12-2023
Parkeren in de buurt van Schiphol is verrassend goed geregeld tegen een redelijke prijs. De app wijst je de weg, opent de poort en brengt je (met bus) heen en weer. Deze gebruiker is in elk geval zeer tevreden!
Anoniem
28-12-2023
Jestem zadowolony jest ok
Herman
06-12-2023
Ik vind het erg slecht waar de locatie was moeilijk te vinden en slecht aangegeven waar de bus stond
Liesbeth
14-11-2023
Was erg enthousiast over Mobihub. Prima gecommuniceerd, alles werkte zoals van te voren duidelijk was uitgelegd en was binnen 15 minuten op Schiphol. De volgende x maak ik zeker weer gebruik van Mobihub
Roel Bronkhorst
31-10-2023
Ik heb gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer (bus) en dat verliep prima. Regelmatig een busverbinding en snel naar de vertrekhal. Bij thuiskomst even opletten dat je op de juiste plek de bus naar parkeerplaats neemt. Maar alles werkt prima. Het scannen van de QR code is lastig te beoordelen of dat gelukt is. En slagboom werkte met de app uitstekend. Ik heb geen ervaring als je door vertraging veel later aankomt. En ik heb ook geen ervaring hoe het werkt als je een taxi moet gebruiken vanwege de tijdspanne. Mijn eerste ervaring is helemaal prima. Zou het direct opnieuw doen.
Bert Nap
26-10-2023
Goede ervaring ondanks feit dat communicatie doordat telefoon leeg was en via ander nummer gecommuniceerd moest worden, waardoor taxichauffeur wat langer moest wachten, plezierig en professioneel geholpen. Aanrader wanneer je buiten reguliere OV-tijden aankomt of vertrekt
RW
22-10-2023
Tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van deze service. Beide keren waren wij erg tevreden en zeker een aanrader. Prima bus verbinding als ook ‘‘s nachts een taxi die voor ons klaar stond.
Hen
17-10-2023
Betreden parkeerplaats verliep prima met app. Taxi duurde zeker een half uur. Mevr had het druk door uitval collega, was vriendelijk en behulpzaam. De QR-Code om de bus terug te pakken wel geopend echter werkte niet om te scannen. Gelukkig kende de bus chauffeur het probleem dus mochten toch mee. Dus al met al niet geweldig deze manier van Parkeren.