Heel vervelend natuurlijk dat wachten maar wie een shuttle of valet service heeft gereserveerd vraagt zich dan toch met enige regelmaat af: “Hoe is het dan geregeld met mijn parkeerplaats?” Deze vraag wordt door enkele parkeerders via Vliegen en Parkeren ook al voor de reis gesteld. In tegenstelling tot wat velen denken is dit wat betreft het parkeren geen enkel probleem. We zullen u kort uitleggen waarom!
Parkeerplaatsen hebben er elke dag wel mee te maken, vertraging. Gelukkig hebben ze hier zo veel ervaring mee dat het voor hen en voor u geen enkel probleem hoeft te zijn. Voor het grootste gemak vragen wij u altijd om indien bij de hand het retournummer van uw vlucht in te geven. De parkings houden namelijk real-time de vluchtinformatie bij en kunnen direct zien dat u wat later land. Indien u uw reservering heeft gemaakt zonder uw vluchtnummer op te geven is er nog steeds geen man over boord. U krijgt namelijk een kaartje mee bij vertrek met daarop het telefoonnummer van de parking. U belt dit nummer na het in ontvangst nemen van de koffers en u wordt netjes opgehaald!
Mocht u dit kaartje kwijt zijn geraakt dan vindt u op uw reservering ook nog het telefoonnummer van de parking. Deze heeft u van ons ook per mail gekregen!
Stel u zou oorspronkelijk landen om 22:00 maar land nu om 01:00. Dan hoeft u hier niet voor bij te betalen. Mocht het zo zijn dat u vele uren later land (bijvoorbeeld 10 uur later) dan wordt dit na een kort gesprekje veelal vriendelijk door de vingers gezien.
We gebruiken cookies en vergelijkbare technieken zodat we u persoonlijker kunnen helpen. Naast functionele cookies, die ervoor zorgen dat de website goed werkt, plaatsen we analytische cookies om ervoor te zorgen dat de inhoud naar wens wordt geoptimaliseerd. Wilt u meer weten?
Lees hier alles over ons cookie beleid.